niedziela, 8 kwietnia 2012

WIĘC...

Nie ma komentarzy , obserwowanych itp = nie ma bloga
Czy to takie trudne do pojęcia , że nie wiem co o tym myślicie ? Moim znaniem dalsze pisanie tego bloga jest po prostu stratą czasu , ja sama dla siebie tego nie będę pisała , komentarze może przecież pisać każdy , ludzie co z wami ??!! Ja po prostu chcę znać wasze głupie zdanie , i tyle ! zajmie to wam dosłownie 2 minuty , a ja rozdział piszę 2 godziny , i chociaż moglibyście mi to jakoś wynagrodzić jeżeli by wam się podobał...

2 WIADOMOŚĆ !

zakładam 2 bloga , 1 rozdział będzie w środę , albo czwartek  , odniosłam wrażenie że po prostu akcja sie za szybko potoczyła i ten blog to jedno wielkie gówno , więc dlatego mam już napisany 1 rozdział w 2 blogu, nie będzie on za wesoły , ale ten blog który się nie bawem pojawi napewno będzie bardziej przemyślany niż ten , jeżeli podobał wam się ten to piszcie w komentarzach że chcecie finałowy rozdział ...

Łucja .

4 komentarze:

  1. biczysss...! może i masz trochę racji pozorkowa :c choć ten blog to nie jest aż takie kompletne gówno jak uważasz . dziękuje, dobranoc . amen ;D by bziukowa

    OdpowiedzUsuń
  2. neeee... pozorek ! ♥

    OdpowiedzUsuń