wtorek, 27 marca 2012

Rozdział 1

-Ally spokojnie kochanie , to idiota który nie wiedział co stracił , zerwał z tobą przez sms'a to świadczy tylko o jego jakże niskiej inteligencji i podejściu do kobiet , niech żałuję .
-Claudia , dziękuję że mnie pocieszasz , ale to nic nie da , rozumiesz ? on ze mną zerwał przez sms'a jakby nie mógł zrobić tego inaczej , ta no taaa mężczyźni ....nie przejmuj się już mną , rób sobie swoje rzeczy , ja jeszcze zjem trochę lodów , popłacze sobie i może wyjdę na dwór jak będę w stanie ..
-Okej , nie płacz już , widzimy się za godzinę w Starbucksie ? musimy coś obmysleć nad twoimi urodzinami , no w końcu za 2 dni kończysz 18 lat !!!
-Dobrze za godzinkę , siemka .
-Trzymaj się malutka , buziaki pa.

* 1 GODZINĘ PÓŹNIEJ *
z perspektywy Claudii

- Boże święty Ally jak ty wyglądasz idź do łazienki już . ! jak mogłaś przyjść do kawiarni w takim stanie , mówiłam Ci żebyś się trochę ogarnęła .
-Claudia , ja nie mam już siły
-Przestań już o nim myśleć , błagam cię , niedługo kończysz 18 lat , uspokój się i wychodzimy z tej marnej łazienki , już - wykrzyknęłam po czym pociągnęłam ją do pierwszego lepszego stolika i poszłam zamówić 2 duże latte z sosem karmelowym
-Mam nadzieję , że chociaż to ci dzisiaj poprawi humor 
-Dziękuję , jesteś kochana
-Dobra , no to kogo zapraszamy na twoją 18-stke ?
-Hmm , napewno Adama chcę spędzić ten czas z przyjaciółmi
-Może pójdziemy się gdzieś zabawić ?
-No jasnee
-Okej , choć przejdziemy sie gdzieś może co ?
-No to chodź bo zaraz będzie już ciemno
Spacerowałyśmy tak po londyńskich uliczkach przy zachodzie słońca było cudownie , ale było już późno więc Ally postanowiła sie już zbierać
-Dobra kochana to ja się już zbieram , bo się ciemno już robi
-No to leć już Ally , tylko się nie pozabijaj mi tutaj - głośno wykrzyknęłam śmiejąc się pod nosem.
-Dobrze,dobrze .
Pożegnałam się z przyjaciółką i rozeszłyśmy się w swoje strony


___________________________________________________________

No i jest rozdział 1 moi drodzy mam nadzieję że będzie się wam podobać , w 2 albo 3 rozdziale akcja sie rozkręci , oczywiście chodzi o 1D !
Łucja . xx
ps. pewnie trochę krótkie , obiecuję poprawę , jeszcze dzisiaj napiszę 2 . <3

1 komentarz:

  1. Polecono mi tego bloga , i przede mną 16 części do przeczytania , początek zaczyna się fajnie <3

    OdpowiedzUsuń